Sprzęt

Kamera JVC 4K

JVC GY-HM170 ekonomiczny model z nowej generacji kamer profesjonalnych JVC 4KCAM!
Dzięki kamerze GY-HM170 nagrasz znakomitej jakości filmy na popularnych kartach SDHC/SDXC w doskonałej rozdzielczości 4K Ultra HD (3840 x 2160), Full HD z próbkowaniem 4:2:2przy 50Mbps lub SD. Do tego kamera oferuje zapis w dwóch kodekach równocześnie, co daje możliwość niezależnego, jednoczesnego nagrywania na dwóch kartach SDHC. Wyposażona w sensor CMOS 1/2.3″ 12.4M pixeli, jasny obiektyw F1.2-3.5 z 12x zoomem optycznym. Wyjście sygnału 4K UHD poprzez złącze HDMI. Mały rozmiar kamery i lekka konstrukcja pozwalają zabrać ją wszędzie tam gdzie większość kamer nie miała by szans.
Główne cechy:
– Pojedynczy przetwornik CMOS 1/2.3″ z 12,4 milionami pikseli.
– Wysokiej jakości zintegrowany obiektyw 12x F1.2-3.5 zoom lens (35mm equivalent: 29.5-354mm)
– Dynamiczny zoom w trybie HD łączy w sobie zoom optyczny i mapowanie pikseli, w efekcie czego otrzymujemy płynny i bezstratny zoom cyfrowy 24x
– Nagrywanie 4K Ultra HD (150 Mbps, 24/30p) na kartach SDXC (klasy UHS-I Speed class3 lub lepsze)
– Nagrywanie full HD 4:2:2 (24-60p) przy 50Mbps
– Wyjście Live 4K UHD po złączu HDMI
– Dwu-pozycyjny filtr ND (1/4, 1/16)
– Podwójny slot na karty pamięci SDHC/SDXC
– Kolorowy wyświetlacz LCD 3.5″ (920K pixel) z funkcją smart focus assist
– Kolorowy wizjer 0.24″ (1.56M pixel) z funkcją smart focus assist
– 9 programowalnych przycisków użytkownika
– W zastawie kamera z baterią BN-VF823U 7.2V i zasilaczem sieciowym

  • Balans bieli: Automatyczny
  • Dźwięk: Wbudowany mikrofon stereofoniczny
  • Format wideo: AVCHD
  • Format zdjęć: JPEG
  • Funkcje specjalne: – Nagrywanie 4K Ultra HD przy 150Mbps i Live Output – podgląd na żywo
    – Nagrywanie w wygodnych do publikacji i przesyłania internetem plikach Proxy
    Równoczesny zapis na dwóch kartach, na jednej pliki Full HD, na drugiej to samo, tylko H.264 niższej rozdzielczości (480x270p i 960x540p)
    – 9 przycisków użytkownika możliwych do przypisania wybranymi funkcjami z listy
  • Kolor (wyliczeniowy): Czarny
  • Komunikacja bezprzewodowa: Nie
  • Liczba pikseli efektywna: 12,4 Mpix
  • Maksymalna przysłona: f/1,2 – 3,5
  • Miejsce zapisu filmu: karta pamięci
  • Ogniskowa (obiektywy): 4,6 – 46 mm
  • Pozostałe parametry wyświetlacza: – Kolorowy wyświetlacz 3,5″ LCD (920tyś pikselil) z funkcją smart focus assist
    – Kolorowy wizjer 0,24″ (1.56mln pikseli) z funkcją smart focus assist
  • Prędkość migawki: 1/4 – 1/10000
  • Przekątna ekranu (urz.mobilne): 3,5″ (iPhone)
  • Przetwornik obrazu: CMOS
  • Rodzaj kamery: Profesjonalna
  • Rozdzielczość filmów (maks.): 3840 x 2160 px
  • Stabilizator obrazu: Optyczny (OIS.)
  • Standard pamięci SD / CF: SDXC ( > 32GB)
  • Standard pamięci SD / CF: SDHC (4GB – 32GB)
  • Standard pamięci SD / CF: SD (8MB – 4GB)
  • Technologia HD: Ultra HD (4K)
  • Tryby / Efekty: Automatyczny
  • Typ kart pamięci: SD (Secure Digital)
  • Ustawianie ostrości: AF-A (AF-S/AF-C) (Automatyczny)
  • Ustawianie ostrości: MF (Manual – ręczny)
  • Ustawienia przysłony: Automatyczne
  • Waga: 1.11 kg
  • Wymiary: 153 x 112 x 299 mm.
  • Wymiary przetwornika obrazu: 1/2.3″
  • Zasilanie: Akumulator dedykowany (wymienny)
  • Złącza: AV
  • Złącza: 1 x HDMI
  • Złącza: 3,5 mm minijack
  • Zoom cyfrowy: 24 x
  • Zoom optyczny: 12 x
 

Obraz

Zoom optyczny
Stabilizacja obrazu ?

Dźwięk

System dźwięku

Techniczne

Rodzaj nośnika
Dodatkowe złacza
  • AV
Kolor
Model
  • TS+00000367ED45022B
Producent
Przekątna wyświetlacza
Typ matrycy

Kamera Cyfrowa CANON XL


Z trzema przetwornikami 1/3“, oraz z progresywnym skanowaniem i całkowitą ręczną kontrolą XL reprezentuje ostatnie słowo w kamerach miniDV.

Cechy:

  • 3x 1/3″ CCDs
  • Ręczna kontrola obrazu
  • Nagrywanie w formacie 16:9
  • Wymienny system obiektywów XL
  • Optyczny stabilizator obrazu

Opis:

Profesjonalny wybór

XL jest flagowym modelem firmy, ustawiając nowy standard wszechstronnej, lekkiej, profesjonalnej cyfrowej kamery wideo. Jest najlepsza w swojej klasie, dzięki zapewnieniu pełnej ręcznej kontroli. Poprzez niezliczone nastawy, pozwala na precyzyjne ustawienia, dając pełną satysfakcję profesjonalnym operatorom filmowym.

Kamera posiada nagrywanie w dwóch formatach – 16:9 i 4:3 (720 x 576 efektywnych pikseli)

Stabilizacja

Optyczna stabilizacja (OIS) eliminuje niepotrzebne drgania przed czujnikiem CCD . SuperRange OIS rozszerza stabilizacje poprzez zbadanie sygnału odebranego przez czujnik i ograniczając drgania o bardzo niskiej częstotliwości.

Kamera Cyfrowa CANON XH A1


Wprowadzając nową kamerę XH A1, Canon udostępnia profesjonalną jakość 1080i High Definition Video (HDV) nowemu pokoleniu wideofilmowców. Kamera posiada trzy przetworniki obrazu 1.67-megapiksela każdy i jest przystosowana do nagrywania „z ręki”.
Model XH A1 wyróżnia się nagrywaniem 25F (25-klatkowym) i dedykowanymi nastawami kolorystyki „Cine gamma”, dzięki którym odtwarzane nagranie wideo wygląda jak film.

Cechy

  • 1/3″ 1.67MP 3CCD HDV1080i
  • Obiektyw z serii L 20x optyczny zoom z OIS
  • Szybki AF i asystent ostrości
  • DIGIC DV II
  • Profesjonalne gniazda XLR
  • Kompaktowy wygląd
  • Pierścienie zoom, ostrosci i przysłony
  • Panoramiczny ekran LCD i wizjer
  • Pełna kontrola obrazu
  • Ustawienia użytkownika i Cine gamma

Opis

Wprowadzając dwie nowe kamery XH A1 oraz XH G1, Canon udostępnia profesjonalną jakość 1080i High Definition Video (HDV) nowemu pokoleniu wideofilmowców. Obie kamery posiadają przetwor­niki obrazu 1.67-megapikselowe 3CCD i są przystosowane do nagrywania „z ręki” i łatwego przenoszenia. Stanowią kontynuację linii wyznaczonej przez wiodący model XL H1. Canon obecnie oferuje wybór wszechstronnych kamer HD, zaproje­ktowanych dla niezależnych twórców filmowych, osób zawodowo czynnych w nagrywaniu bieżących zdarzeń (zawodowi ENG – Electronic News Gathering) oraz dla firm produkcji telewizyjnej i stacji telewizyjnych. Nowe kamery umacniają znaczącą pozycję firmy Canon w gwałtownie rozwijającym się sektorze nagrywania HD. Model XH A1 wyróżnia się nagrywaniem 25F (25-klatkowym) i dedykowanymi nastawami kolorystyki „Cine gamma”, dzięki którym odtwarzane nagranie wideo wygląda jak film.

Jakość High Definition

Obie kamery posiadają ten sam przetwornik obrazu, 1.67-megapikselowy 3CCD, wprowadzony po raz pierwszy w wiodącym modelu XL H1. Nagrania HDV1080i wykonane tymi kamerami wyróżniają się bardzo realistycznym obrazem.
Standard HDV został opracowany dla zapisywania nagrań HD na niedrogich i pow­szechnie dostępnych kasetach MiniDV. Tryb nagrywania HDV1080i (1440×1080) jest w tym standardzie najwyższą rozdzielczością obrazu. Ponieważ kamery XH A1 oraz XH G1 zapisują obraz w naturalnych proporcjach szerokiego ekranu (16:9), ze współczynnikiem 1.333:1, więc nagranie wideo jest odtwarzane z rzeczywistą, pełną rozdzielczością 1920×1080, właściwą dla wyświetlaczy HD.

Dodatkowo kamery pozwalają zapisywać obrazy nieruchome podczas nagrywania. Obrazy ze zdjęć wykonanych kamerą są zapisywane na popularnych kartach pamięciowych SD lub MMC. Możliwość zapisywania obrazów nieruchomych jest bardzo korzystna dla komponowania sceny, zapamiętywania miejsc wykonywania nagrań i zachowywania ich ciągłości.

Obiektywy 20x zoom dostosowane do HD

Obiektyw 4.5-90mm f/1.6-3.5 L z zoom optycznym 20x został skonstruowany zgodnie z najwyższymi standardami, opracowanymi przez Canon na bazie 48 lat doświadczeń w konstruowaniu obiektywów dla studyjnych kamer TV. Elementy ze szkła fluorytowego i szkła UD (Ultra-low Dispersion) dają obraz wyjątkowo czysty. Optyczny stabilizator Super Range kompensuje drgania kamery w szerokim zakresie częstotliwości, w tym również drgania niskoczęstotliwościowe. Dwa wbu­dowane filtry ND, tłumiące światło, neutralne kolorystycznie, pozwalają całkowicie otworzyć przysłonę nawet przy bardzo jasnym oświetleniu. Oddzielne pierścienie zoom ostrości i przysłony, umieszczone na obiektywie, zapewniają łatwe wykony­wanie tych nastaw, a wielowarstwowe pokrycie wszystkich powierzchni praktycznie eliminuje odblaski i aberracje chromatyczne. Można zapamiętywać nastawy ostrości i nastawy zoom, a następnie powracać do nich szybko i dokładnie.
Automatyka ostrości Instant AF
Instant AF jest nowym systemem automatycznego nastawiania ostrości, opraco­wanym dla nagrywania High Definition. HD stawia nowe wymagania automatyce ostrości, ponieważ błędy w nastawieniu ostrości są widoczne wyraźniej. System Instant AF łączy dwie techniki nastawiania ostrości – czujniki pomiaru zewnętrz­nego, zapewniające szybkość nastaw oraz automatykę TV AF, nastawiającą ostrość dokładnie.
Ręczne nastawianie ostrości jest wspierane funkcjami Focus Assist. Funkcje te modyfikują obraz w wizjerze, wzmacniając rysunek konturów (Peaking) lub powiększając obraz (Magnifying).

Procesor obrazowy DIGIC DV II

Wprowadzony po raz pierwszy w wiodącej, profesjonalnej kamerze XL H1, procesor obrazowy Canon DIGIC DV II działa szybciej i jest dostosowany przetwa­rzania większej ilości danych, występujących w obrazie HD. Procesor DIGIC DV II posiada też nowy system redukowania zakłóceń. Otrzymywane obrazy wyróżniają się czystością, wiernym odtworzeniem kolorystyki i szerokim zakresem tonalnym.
Podobnie jak jego poprzednik, DIGIC DV II również posiada dwie odrębne ścieżki przetwarzania obrazu wideo i obrazów nieruchomych. Pozwala to na równoczesne nagrywanie i fotografowanie. Obrazy nieruchome są zapisywane z rozdzielczością ok. 2 megapikseli.